Η ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΟΥ ΑΙΘΕΡΑ
Η ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΟΥ ΑΙΘΕΡΑ
ΑΠΟ ΤΟ 1905 ΕΩΣ ΤΟ 1915 ΟΛΗ Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΕ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΤΕ ΠΡΟΟΔΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΤΟΤΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ Ο ΑΪΝΣΤΑΙΝ ΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΑΙΘΕΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΠΟΤΑ.
ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΟΜΩΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΕΔΕΙΞΑΝ ΤΗΝ ΥΠAΡΞΗ ΤΟΥ ΑΙΘΕΡΑ Ή ΑΚΡΙΒΕΣΤΕΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΓΑΛΑΞΙΑ. Ο ΜΟΡΛΕΫ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΡΕΥΝΗΤΗ ΜΙΛΛΕΡ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΑΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΣΕ 208 ΧΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ. ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤHΤΑΣ ΤΟ ΦΩΣ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΠΗΓΗΣ. ΟΙ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΣΙΚΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΤΙΣ 250 ΧΙΛΙΑΔΕΣ, ΚΑΤΕΔΕΙΞΑΝ ΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΙΘΕΡΑ ΣΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ.
ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΡΕΥΝΑ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΙΘΕΡΑ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ Ο ΑΪΝΣΤΑΙΝ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΝΟΜΠΕΛ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΑΙΘΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ 1930 ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΣΕΙΣ, ΕΝ ΤΟΥΤΟΙΣ Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΧΘΕΙ ΜΙΑ ΘΕΩΡΙΑ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ.
ΚΑΤΑΝΟΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΕΣΚΕΜΜΕΝΗΣ ΑΓΝΟΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΙΘΕΡ-ETHER – ΑΙΘΕΡΑΣ, ΕΝΩ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1900 ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΤΗ ΛΕΞΗ ΑΙΘΗΡ – AETHER ΚΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΓΡΑΦΗ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΣΕ ΣΤΟ ΝΑ ΣΥΓΧΕΕΤΑΙ ΤΟ ΑΝΑΙΣΘΗΤΙΚΟ ΑΙΘΗΡ, ΜΕ ΤΟΝ ΑΙΘΕΡΑ ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΡΑΦΗ. ΑΥΤΟ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΣΕ ΣΤΟ ΝΑ ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΙΘΕΡΑ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ – ΤΟΝ ΑΙΘΕΡΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ – ΚΑΙ NA ΤΟΝ ΚΑΤΑΤΑΞΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΙΘΑΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΕΡΙ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΗΣ ΦΥΣΕΩΣ.
ΜΟΝΟΝ ΕΤΣΙ ΧΑΡΑΚΤHΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΦΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΛΑΤΩΝΑ, ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ, ΔΗΜΟΚΡΙΤΟ ……. “ΠΙΘΑΝΟΛΟΓΙΕΣ”!
ΟΜΗΡΟΣ – ΙΛΙΑΔΑ, ΡΑΨΩΔΙΑ Τ,ΣΤ.366: λαμπέσθην ωσεί τε πυρός σέλας- σαν την λάμψει της φωτιάς, στ.379: ως απ’ Αχιλλήος σάκεος σέλας αιθέρ’ ίκανεν καλού δαιδαλέου -η λάμψη της περίτεχνης ασπίδας του Αχιλλέα έφτανε στον αιθέρα.
ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΣΦΑΙΡΑΣ,ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΓΗΣ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ ΤΟΝ ΗΛΙΑΚΟ ΑΝΕΜΟ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΣΕΛΑΣ. Ο ΑΙΘΕΡΑΣ ΜΑΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΡΑΤΟΣ.
Ο ΠΛΑΤΩΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΠΩΣ ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ – ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΥΛΗ – ΕΙΝΑΙ Ο ΑΙΘΕΡΑΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΑΙΘΕΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΣΥΝΘΕΤΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΕΙ ΤΑ ΣΥΝΘΕΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΔΟΜΕΙ. ΕΤΣΙ ΧΤΙΣΤΗΚΕ Ο ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΙΘΕΡΑ, ΣΥΝΘΕΤΟΝΤΑΣ, ΔΙΑΛΥΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΔΟΜΩΝΤΑΣ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. ΠΡΩΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ Ή ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΥΞΗ, ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΠΑΥΞΗΣΗ, ΔΙΑΣΤΟΛΗ.
ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ, ΤΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΠΑΥΞΗΣΗ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΔΥΟ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ. Η ΤΡΙΤΗ ΕΠΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΟ ΣΤΕΡΕΟ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ. ΑΠΟΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΑΥΞΗΣ, ΘΕΩΡΟΥΜΕΝΗΣ ΣΑΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΔΙΑΣΤΟΛΗΣ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΟΡΟ ΑΥΤΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ. ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΕΠΑΥΞΗΣΗ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΕΡΕΟ, ΕΚΕΙ ΠΟΥ Ο ΔΙΑΣ ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΑΥΞΗΣΗ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ. ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ, ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟ. ΤΟ ΠΛΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ, ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟ. ΤΟ ΒΑΘΟΣ ΕΧΕΙ ΤΡΕΙΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ, ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟ. ΕΤΣΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΧΑΟΣ – ΣΗΜΕΙΟ (ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟ), ΤΟΝ ΕΡΟ – ΕΡΩΤΑ – ΕΡΩΤΗΣΗ – ΕΠΑΥΞΗΣΗ (ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟ), ΤΟ ΠΑΝ – ΑΠΑΝ – ΑΠΑΝΤΗΣΗ – ΣΥΜΠΑΝ – ΔΙΑΣΤΟΛΗ – ΔΙΑΣΤΑΣΗ (ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟ).
ΠΛΑΤΩΝ-ΤΙΜΑΙΟΣ
“ΕΤΣΙ Η ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΕΠΕΙΔΗ Ο ΠΛΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ (Ο ΑΙΘΕΡΑΣ) ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΑΠ’ ΕΞΩ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΡΟΣ – ΤΜΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΔΥΝΑΜΗ – ΕΝΕΡΓΕΙΑ. ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ ΤΕΛΕΙΟ ΟΝ ΜΕ ΤΕΛΕΙΑ ΜΕΡΗ, ΝΑ ΜΗΝ ΓΕΡΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΕΙ. ΤΟΝ ΕΦΤΙΑΞΕ ΝΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΥΚΛΙΚΑ, ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ, ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ, ΕΤΣΙ ΕΧΕΙ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ. ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΑΝΤΛΕΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΜΕΝΟΣ ΑΥΤΟΤΕΛΩΣ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΥΠΑΡΞΗ. ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΟΥΤΑ ΤΟΝ ΕΦΤΙΑΞΕ ΘΕΟ ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΑΤΑΙ – ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ.”
ΠΗΓΗ: https://www.e-synews.gr/wp/2017/12/22/i-vevaiosi-yparxeos-toy-aithera/
0 Σχόλια